D.G.A.S.P.C. Cluj - Achiziții publice

8 martie 2021

Direcția Generalã de Asistențã Socialã și Protecția Copilului Cluj,
în calitate de autoritate contractantă, intenționează să achiziționeze Servicii privitoare la mentenanța sistemelor de supraveghere video și a sistemelor de control acces existente în centrele din cadrul D.G.A.S.P.C. Cluj, pentru 12 luni
Cod CPV 50610000-4 Servicii de reparare și de întreținere a echipamentului de securitate (Rev.2)
Publicat de Admin la 09.03.2021 ora 16:56

Caiet de sarcini
Invitație de participare
Anexa tabel echipamente
Modele formulare (format Adobe PDF)

3 martie 2021

Direcția Generalã de Asistențã Socialã și Protecția Copilului Cluj,
în calitate de autoritate contractantă, intenționează să achiziționeze servicii de monitorizare a sistemelor de alarmă și intervenție rapidă pentru centrele din cadrul D.G.A.S.P.C. Cluj, pe o perioadă de 12 luni.
Cod CPV: 79711000-1 Servicii de monitorizare a sistemelor de alarmă (Rev. 2)
Publicat de Admin la 03.03.2021 ora 15:19

Caiet de sarcini
Invitație de participare
Modele formulare (format Adobe PDF)

1 martie 2021

Anunț de participare simplificat (SCN) pentru atribuirea contractului cu obiectul:
"Cartușe de tonere și cartușe de cerneală pentru echipamentele de copiere și printare din cadrul D.G.A.S.P.C. Cluj"
Număr anunț: SCN1082568
Tip procedură: Procedură simplificată
Tipul contractului: Furnizare
Modalitate de desfăşurare: ONLINE SICAP
Modalitatea de atribuire: Acord-cadru
CPV: 30125100-2 - Cartușe de toner (Rev.2)
Valoare estimată: 319.725,57 RON
Data limită depunere: 15.03.2021 15:00

(publicat de Admin la 01.03.2021 ora 12:00)

22 februarie 2021

Anunț de participare simplificat (SCN) pentru atribuirea contractului cu obiectul:
"Servicii de dezinfecție - tratamente de prevenire a infectării cu coronavirusul SARS- CoV2, pentru spațiile ce aparțin D.G.A.S.P.C. Cluj"
Număr anunț: SCN1082298
Tip procedură: Procedură simplificată
Tipul contractului: Servicii
Modalitate de desfăşurare: ONLINE
Modalitatea de atribuire: Acord-cadru
CPV: 90921000-9 - Servicii de dezinfecție și de dezinsecție (Rev.2)
Valoare estimată: 94.474,74 RON
Data limită depunere: 09.03.2021 15:00

(publicat de Admin la 22.02.2021 ora 13:07)

10 februarie 2021

Direcția Generalã de Asistențã Socialã și Protecția Copilului Cluj,
invitație de participare, privind demararea procedurii de achiziție directă a ”Servicii de colectare, transport și eliminare finală a deșeurilor periculoase”
Cod CPV: 90524400-0 Servicii de colectare, de transport și de eliminare a deșeurilor
Publicat de Admin la 10.02.2021 ora 9:58

aferent anunț publicitar SEAP nr. ADV1196755/10.02.2021

Caiet de sarcini
Invitație de participare
Modele formulare (format Adobe PDF)

9 februarie 2021

Direcția Generalã de Asistențã Socialã și Protecția Copilului Cluj,
invitație de participare, privind demararea procedurii de achiziție directă a serviciilor ”Verificări tehnice periodice/autorizarea funcționării a centralelor termice din cadrul Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Cluj”
Cod CPV: 71356100-9 Servicii de control tehnic (Rev.2)
Publicat de Admin la 09.02.2021 ora 15:03

Caiet de sarcini
Invitație de participare
Modele formulare (format Adobe PDF)

29 ianuarie 2021

Direcția Generalã de Asistențã Socialã și Protecția Copilului Cluj,
invitație de participare, privind demararea procedurii de achiziție directă a serviciilor ”Servicii de reparare și întreținere a vehiculelor din cadrul Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Cluj"
Cod CPV: 501 00000-6 - Servicii de reparare și întreținere a vehiculelor (Rev.2)
Publicat de Admin la 29.01.2021 ora 14:25

Caiet de sarcini
Invitație de participare
Modele formulare (format Adobe PDF)

28 ianuarie 2021 *actualizat 03.02.2021 (răspuns solicitare)*

Direcția Generalã de Asistențã Socialã și Protecția Copilului Cluj,
invitație de participare, privind demararea procedurii de achiziție directă a
”Lucrări de reparații a centralelor termice și instalațiilor aflate în centrele din cadrul Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Cluj”
Cod CPV: 45259300-0 Reparare și întreținere a centralelor termice (Rev.2)
Publicat de Admin la 28.01.2021 ora 13:25

Răspuns solicitări clarificări

Caiet de sarcini
Invitație de participare
Modele formulare, anexa (format Adobe PDF)

27 ianuarie 2021

Direcția Generalã de Asistențã Socialã și Protecția Copilului Cluj,
invitație de participare, privind demararea procedurii de achiziție directă a serviciilor
"Reparare și întreținere a echipamentului informatic din cadrul Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Cluj"
Cod CPV: 50300000-8 Servicii de reparare și de întreținere și servicii conexe pentru computere (Rev.2)
Publicat de Admin la 27.01.2021 ora 15:45

Caiet de sarcini
Invitație de participare
Modele formulare, anexa (format Adobe PDF)

14 ianuarie 2020

Direcția Generalã de Asistențã Socialã și Protecția Copilului Cluj,
invitație de participare privind demararea procedurii de achiziție directă, aferentă atribuirii contractului de servicii cu obiectul ”Servicii de reparare și întreținere a echipamentelor de printare, copiere, faxuri, scannere din cadrul D.G.A.S.P.C. Cluj”
cod CPV 50313200-4-Servicii de întreținere a fotocopiatoarelor (Rev.2)
Publicat de Admin la 14.01.2021 ora 14:08

Caiet de sarcini
Invitație de participare
Modele formulare (format Adobe PDF)
Modele formulare (format editabil .DOCX)
Modele formulare (format editabil OPENDOCUMENT .ODT)

14 ianuarie 2020

Direcția Generalã de Asistențã Socialã și Protecția Copilului Cluj,
invitație de participare privind demararea procedurii de achiziție directă, aferentă atribuirii contractului de servicii cu obiectul ”Servicii de reparare și întreținere a echipamentelor de printare, copiere, faxuri, scannere din cadrul D.G.A.S.P.C. Cluj”
cod CPV 50313200-4-Servicii de întreținere a fotocopiatoarelor (Rev.2)
Publicat de Admin la 14.01.2021 ora 14:08

Caiet de sarcini
Invitație de participare
Modele formulare (format Adobe PDF)
Modele formulare (format editabil .DOCX)
Modele formulare (format editabil OPENDOCUMENT .ODT)

12 ianuarie 2020

Direcția Generalã de Asistențã Socialã și Protecția Copilului Cluj,
invitație de participare, privind demararea procedurii de achiziție directă a serviciilor incluse în Anexa 2 a Legii 98/2016 ”Servicii de medicina muncii”
Publicat de Admin la 12.01.2021 ora 10:55

Caiet de sarcini
Invitație de participare
Modele formulare (format Adobe PDF)

21 decembrie 2020

Direcția Generalã de Asistențã Socialã și Protecția Copilului Cluj,
invitație de participare, privind demararea procedurii de achiziție directă a ”Lucrări de reparații a centralelor termice și instalațiilor aflate în centrele din cadrul Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Cluj”
Publicat de Admin la 21.12.2020 ora 18:21

Caiet de sarcini
Invitație de participare
Modele formulare (format Adobe PDF)

15 decembrie 2020

Direcția Generalã de Asistențã Socialã și Protecția Copilului Cluj,
invitație de participare pentru procedura de Negociere fără publicare prealabilă cu obiectul "Documentație intervenție de urgență la fațada CENTRULUI COMUNITAR JUDEȚEAN - COMPLEX DE SERVICII SOCIALE COMUNITARE PENTRU COPII ȘI ADULȚI CLUJ, Cluj Napoca, str. Albert Einstein, nr. 14,din cadrul Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului CLUJ, județul Cluj."
Publicat de Admin la 15.12.2020 ora 15:29

Caiet de sarcini
Invitație de participare
Modele formulare (format Adobe PDF)

12 noiembrie 2020

Direcția Generalã de Asistențã Socialã și Protecția Copilului Cluj,
Invitație de participare aferentă atribuirii contractului de furnizare cu obiectul ”Cartușe tonere și cartușe de cerneală pentru echipamentele de copiere și printare din cadrul DGASPC Cluj” prin procedura de negociere fără publicare prealabilă
Publicat de Admin la 12.11.2020 ora 10:35

Caiet de sarcini
Invitație de participare
Modele formulare (editabil format DOCX)

22 mai 2020

Direcția Generalã de Asistențã Socialã și Protecția Copilului Cluj,
invitație de participare aferentă atribuirii contractului de furnizare cu obiectul ”Furnizare de dezinfectant de mâini și alcool sanitar 70%” prin PROCEDURA DE NEGOCIERE FĂRA PUBLICARE PREALABILĂ
Cod CPV: 24455000-8 Dezinfectanți (Rev.2), 24322510-5 Alcool etilic (Rev.2)
Publicat de Admin la 22.05.2020 ora 8:32

Caiet de sarcini
Invitație de participare
Modele formulare, declarații (format DOCX)

23 aprilie 2020

Direcția Generalã de Asistențã Socialã și Protecția Copilului Cluj,
invitație de participare aferentă atribuirii contractului de furnizare cu obiectul ”Furnizare mănuși de examinare” prin PROCEDURA DE NEGOCIERE FĂRA PUBLICARE PREALABILĂ
Cod CPV: 03116300-0 Produse din latex (Rev.2)
Publicat de Admin la 23.04.2020 ora 14:31

Caiet de sarcini
Invitație de participare
Modele formulare, declarații

23 martie 2020

Direcția Generalã de Asistențã Socialã și Protecția Copilului Cluj,
invitație de participare aferentă atribuirii contractului de furnizare cu obiectul ”Furnizare de produse dezinfectante și echipamente de protecție” prin PROCEDURA DE NEGOCIERE FĂRA PUBLICARE PREALABILĂ
Publicat de Admin la 23.03.2020 ora 16:04

Caiet de sarcini
Invitație de participare
Modele formulare, declarații

18 martie 2020

Direcția Generalã de Asistențã Socialã și Protecția Copilului Cluj,
invitație de participare aferentă atribuirii contractului de furnizare cu obiectul "FURNIZARE DE MĂȘTI CHIRURGICALE" prin PROCEDURA DE NEGOCIERE FĂRĂ PUBLICARE PREALABILĂ
Publicat de Admin la 18.03.2020 ora 15:08

Caiet de sarcini
Invitație de participare
Modele formulare, declarații

2 martie 2020

Direcția Generalã de Asistențã Socialã și Protecția Copilului Cluj, în calitate de autoritate contractantă, intenționează să achiziționeze "”Servicii de reparare și întreținere a vehiculelor din cadrul Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Cluj” în conformitate cu prevederile Legii 98/2016
Cod CPV: 50100000-6 Servicii de reparare și de întreținere a vehiculelor (Rev.2)
Publicat de Admin la 02.03.2020 ora 15:10

Caiet de sarcini
Invitație de participare
Formulare, declarații

6 februarie 2020

Direcția Generalã de Asistențã Socialã și Protecția Copilului Cluj, în calitate de autoritate contractantă, intenționează să achiziționeze "Servicii de deratizare, dezinfecție și dezinsecție suprafețe cu substanțe omologate, pentru spațiile ce aparțin D.G.A.S.P.C. Cluj" pentru anul 2020.
Cod CPV: 90921000-9 Servicii de dezinfecție și de dezinsecție (Rev.2)
Cod CPV: 90923000-3 Servicii de deratizare (Rev.2)
Publicat de Admin la 06.02.2020 ora 15:43

Caiet de sarcini
Invitație de participare
Anexa 1 - centralizator suprafețe
Răspuns solicitare clarificări (10.02.2020))
Răspuns solicitare clarificări (12.02.2020))

29 ianuarie 2020

Direcția Generalã de Asistențã Socialã și Protecția Copilului Cluj, în calitate de autoritate contractantă, intenționează să achiziționeze Servicii de mentenanță și întreținere a echipamentelor de telecomunicații, în conformitate cu prevederile Legii 98/2016 art.69 alin. (6) precum și a Legii sănătății și securității în muncă 319/2006, a HGR 1425/2006 republicată, precum și a HG 355/2007 modificată și completată prin HG 1196/2011 cu modificările și completările ulterioare.
Cod CPV: 50332000-1 Servicii de întreținere a infrastructurilor de telecomunicații (Rev.2)
Publicat de Admin la 30.01.2020 ora 13:57

Caiet de sarcini
Invitație de participare
Formulare ofertă financiară

28 ianuarie 2020

Direcția Generalã de Asistențã Socialã și Protecția Copilului Cluj, în calitate de autoritate contractantă, intenționează să achiziționeze ”SERVICII DE COLECTARE, TRANSPORT ȘI ELIMINARE FINALĂ A DEȘEURILOR MEDICALE”, pentru unele din centrele din cadrul D.G.A.S.P.C. Cluj, pentru anul 2020
Cod CPV: 90524400-0 Servicii de colectare, de transport și de eliminare a deșeurilor spitalicești (Rev.2)
Publicat de Admin la 30.01.2020 ora 13:57

Caiet de sarcini
Invitație de participare
Formulare ofertă financiară

23 ianuarie 2020

Direcția Generalã de Asistențã Socialã și Protecția Copilului Cluj, în calitate de autoritate contractantă, intenționează să achiziționeze servicii de ”Verificări tehnice periodice/autorizarea funcționării a centralelor termice din cadrul D.G.A.S.P.C. Cluj”
Cod CPV: 71356100-9 Servicii de control tehnic (Rev.2)
Publicat de Admin la 30.01.2020 ora 13:57

Caiet de sarcini
Invitație de participare
Formulare ofertă financiară + anexa utilaje

17 ianuarie 2020

Direcția Generalã de Asistențã Socialã și Protecția Copilului Cluj, în calitate de autoritate contractantă, intenționează să achiziționeze Servicii privitoare la mentenanța sistemelor de supraveghere video și control acces existente în centrele din cadrul DGASPC Cluj, pentru anul 2020
Cod CPV: 50610000-4 Servicii de reparare și de întreținere a echipamentului de securitate (Rev.2)
Publicat de Admin la 17.01.2020 ora 15:52

Caiet de sarcini
Invitație de participare
Formular ofertă financiară
Declarație privind evitarea conflictului de interese

27.01.2020 Răspuns la solicitare clarificări
27.01.2020 Răspuns la solicitare clarificări
22.01.2020 Răspuns la solicitare clarificări

15 ianuarie 2020

Direcția Generalã de Asistențã Socialã și Protecția Copilului Cluj, in calitate de autoritate contractantã, intenționează să achiziționeze Servicii medicale de medicina muncii pentru personalul angajat din cadrul D.G.A.S.P.C. Cod CPV 85147000-1 Servicii de medicina muncii (Rev. 2)
Publicat de Admin la 15.01.2020 ora 10:04

Caiet de sarcini
Invitație de participare
Formulare, declarații

16 iunie 2017

Direcția Generalã de Asistențã Socialã și Protecția Copilului Cluj, in calitate de autoritate contractantã, intenționeazã sa achiziționeze "Servicii de asistențã tehnicã - servicii RSVTI" a echipamentelor aflate sub incidența ISCIR din cadrul DGASPC Cluj, menționate in anexa 1
Publicat de Admin la 16.06.2017 ora 12:15

procedurã reluatã

Caiet de sarcini Invitație de participare

15 iunie 2017

Direcția Generalã de Asistențã Socialã și Protecția Copilului Cluj, in calitate de autoritate contractantã, intenționeazã sa achiziționeze "Servicii de mentenanta si verificari metrologice a cantarelor din dotarea centrelor subordonate DGASPC Cluj, mentionate in Anexa 1.
Publicat de Admin la 15.06.2017 ora 12:20

Caiet de sarcini Invitație de participare

30 mai 2017

Direcția Generalã de Asistențã Socialã și Protecția Copilului Cluj, in calitate de autoritate contractantã, intenționeazã sa achiziționeze Servicii de asigurare obligatorie de raspundere civila RCA si asigurare facultativa CASCO pentru autovehiculele din dotarea DGASPC Cluj, menționate in Anexa 1.
Publicat de Admin la 30.05.2017 ora 16:00

Caiet de sarcini Invitație de participare

22 mai 2017

Direcția Generalã de Asistențã Socialã și Protecția Copilului Cluj, in calitate de autoritate contractantã, intenționeazã sa achiziționeze "Servicii de asistențã tehnicã - servicii RSVTI" a echipamentelor aflate sub incidența ISCIR din cadrul DGASP Cluj, menționate in anexa 1
Publicat de Admin la 22.05.2017 ora 11:55

Caiet de sarcini Invitație de participare

16 mai 2017

Invitație de participare in vederea atribuirii contractului de achiziție publicã având ca obiect: Servicii de intocmire a documentației tehnice pentru stabilirea necesarului de lucrari si reparații curente la unele centre din cadrul Direcției Generale de Asistențã Socialã și Protecția Copilului Cluj, județul Cluj, aflate in domeniul public al Județului Cluj
Publicat de admin la 16.05.2017 ora 14:40

Invitație de participare